Home   Despre noi   Abonamente   Video   Articole   Oferte   Anunturi   Newsletter   Agro Business   Contact   Arhiva

Imprimati articolul

Bayer Crop Science, sub un nou management

În luna septembrie, Bayer Crop Science a organizat o întâlnire cu reprezentanţii unor firme din România prilejuită de numirea în funcţie a noului director al grupului, domnul Yves Picquet.

La eveniment au ţinut să le fie aproape numeroşi fermieri, distribuitori, precum şi reprezentanţii cercetării agricole, care şi-au exprimat cu această ocazia speranţa într-o colaborare cât mai strânsă, ţinând cont de strategia companiei Bayer bazată pe creşterea ponderii produselor inovative. Un asemenea moment nu putea trece fără a sublinia câteva dintre realizările de până acum ale subsidiarei din România.

Constatări la predarea ştafetei

Cum era şi firesc, despre trecut nu putea vorbi nimeni mai bine decât cel care a predat ştafeta, orientându-se spre sucursala din Turcia a aceleiaşi companii, domnul Laurent Perrier. Fostul director al Bayer Crop Science România a subliniat poziţia de lider de piaţă în domeniul produselor fitosanitare a companiei. El a ţinut să evidenţieze evoluţia impresionantă a vânzărilor din ultimii ani, precum şi a numărului de produse noi. Cu un ritm de dezvoltare accelerat şi cu o medie de 2-3 substanţe active noi pe an, grupul îşi revendică rolul de lider în ceea ce priveşte produsele de protecţia plantelor.

În 2008, piaţa din România a crescut cu 12%. Dacă în 2004 Bayer Crop Science înregistra vânzări de 15 milioane de euro, în 2008 această cifră s-a dublat datorită prezenţei pe piaţă cu un număr tot mai mare de insecticide, fungicide, erbicide şi tratamente pentru sămânţă. Succesul afacerii este bazat pe inovaţie, printre ultimele creaţii lansate numărându-se produse ca Poncho, Infinito, Profiler, Yunta şi Adengo. 

Viitorul se prefigurează a fi optimist

În ceea ce priveşte viitorul, noua conducere, în persoana inginerului belgian Yves Piquet, estimează o creştere a pieţei produselor fitosanitare din România de 15% până în 2015 şi asta datorită potenţialului enorm existent, având în vedere că o suprafaţă mare de pământ este încă necultivată. Din 2010 se prognozează o reluare a evoluţiei ascendente a pieţei care va continua să crească. Noul director, care lucrează de 11 ani în cadrul companiei, spune că a răspuns provocării de a lucra în România datorită acestui potenţial agricol pe care îl are ţara noastră, de opt ori mai mare decât cel din ţara de origine.

Obiectivele sale vizează participarea şi mai activă pe piaţă, promovarea utilizării şi gestionării în siguranţă a produselor şi echipamentelor de protecţie, oferirea suportului tehnic pentru depozitare, manipulare, ambalare, programe speciale pentru tratamentele seminţei.  Acestea vin în completarea bine-cunoscutelor atuuri ale companiei, şi anume: inovaţie, calitate, prezenţă pe piaţă şi suport tehnic. În plus, compania, care lucrează la dezvoltarea businessului cu seminţe, va mai lansa în 2011 patru produse noi, la crearea cărora se lucrează în medie 8-10 ani şi se investesc circa 200 de mii de euro pentru lansarea unei noi substanţe active.

Făcând referire la creşterea într-un ritm susţinut a populaţiei planetei, domnul Yves Picquet consideră că, din acest motiv, asigurarea necesarului de alimente reprezintă una dintre cele mai mari provocări ale timpului nostru, fapt pentru care este necesară o „a doua revoluţie verde“. Acestea fiind spuse, rămâne de adăugat că, în vreme ce oamenii speră să aibă hrană suficientă, Bayer CropScience se angajează să contribuie la asigurarea acesteia.

Valentina ŞOIMU
REVISTA LUMEA SATULUI NR.19, 1-15 OCTOMBRIE 2009

Vizualizari: 938



֩ Comentarii

--> Click aici pentru a adauga un comentariu




© 2005-2011 REVISTA LUMEA SATULUI